LUAC izvērtē biroja tehnikas un servisa uzņēmumus
Publicēts 9. jūlijā, 2010.
Atbildot uz vairāku biedru sūdzībām par neprofesionāliem biroja tehnikas apkalpošanas – konkrētāk tieši drukas kārtridžu uzpildes – pakalpojumiem, Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības Centrs (LUAC) veica vairāku uzņēmumu izvērtēšanu. Izanalizējot piedāvājumu un veicot slēptos pirkumus, LUAC par izmaksām atbilstošāko un kvalitatīvāko atzina VIVA IT piedāvājumu, noslēdzot ar to sadarbības līgumu.

“Līdz šim bieži vien LUAC biedri ir stāstījuši par negodīgiem vai arī neuzmanīgiem biroja tehnikas apkalpojošajiem uzņēmumiem, norādot uz drukas kārtridžiem, kas atkārtoti uzpildīti tikai pa pusei vai arī uzpildīti nekvalitatīvi, bojājot ierīces un kopijas. Lai izvērtētu situāciju un mudinātu biroja tehnikas uzņēmumus būt atbildīgākiem, veicām nelielu izpēti. Tās laikā arī izvēlējāmies apkalpotāju paši savam birojam,” skaidro LUAC projektu vadītājs Kaspars Vītoliņš.

VIVA IT jau iepriekš iestājušies par ideju reglamentēt kārtridžu uzpildes kvalitātes standartus, kas norāda uz uzņēmuma atbildību attiecībā pret klientiem. “Šobrīd uzņēmumiem ļoti būtiski ir ekonomēt it visā, tādēļ arī drukas kārtridžu uzpildei, biroja tehnikas remontam un apkopei, jābūt izmaksām atbilstošai. Pēdējā laika uzņēmumi to arvien vairāk novērtē, kā arī izmanto šīs remonta un otrreizējas uzpildes iespējas. Ja agrāk tie atļāvās tam pievērst mazāku uzmanību, tagad tas ir mainījies,” norāda VIVA IT servisa vadītājs Juris Beriņš.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: